Ciemny

NIGDY NIE UFAJ OCZOM 

Subskrybuj
wyświetleń 74K
98% 10 000 151

🔥Szukamy różnic! Znalazłes je wszystkie?🔥

INSTAGRAM - enzziol?hl=pl

Grupa ENZZIAKI! - groups/14409...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

WBIJAJ NA FanPage EnzziGamingO...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

♦ E-mail Współpraca/Biznes - EnzziBiznes@o2.pl

♦ EnzziShop - Koszulki i Kubki ! - enzzishop.cupsell.pl/

♦ Masz jakieś pytanie lub propozycje ? Napisz Komentarz !

♦ Spodobał ci sie film ? Nie zapomnij dać łapki !

♦ Chcesz wiedzieć wiecej ? Wbijaj na FanPage !

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Muzyka zamieszczona w materiale pochodzi z biblioteki: www.epidemicsound.com/

Opublikowany

 

6 cze 2021

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 0   
Ju Ma
Ju Ma 18 godzin temu
Dirt
Ju Ma
Ju Ma 18 godzin temu
Drewno
Ala
Ala 22 godzin temu
Ziemiaaaa
Ala
Ala 22 godzin temu
4 piasek
_MK _
_MK _ Dzień temu
xD
Aska Ch.
Aska Ch. Dzień temu
7:54 tu jest Corse dirt po lewej a po prawej dirt
Aska Ch.
Aska Ch. Dzień temu
Ledwo co to zauwazylem. xd - A Enzzi: Gdzie jest ta roznica, toz to do samo.,,
WiktoriaaaMine
WiktoriaaaMine Dzień temu
7:15 dirt twardy i miękki
lokdowm
lokdowm 2 dni temu
Tylko z ziemią miałem problem, ale gdy enzi się zbliżył do ziemi to zauważyłem że po jednej stronie jest gruboziarnista ziemia A po drugiej zwykła ziemia
Skyblue W
Skyblue W 2 dni temu
ta spulchniona ziemia której nie widziałeś myśli spulchnionej ziemi: ośle tu jestem
Alos 4444
Alos 4444 2 dni temu
Jedyna lekcja: Jesteś ślepy ;)
Milena kobierecka
ziemia
LEON DUDUŚ
LEON DUDUŚ 4 dni temu
9:20 dach tego straganu to piach
LEON DUDUŚ
LEON DUDUŚ 4 dni temu
8:00 ziemia bo jedna jest twarda a druga normalna
Wiki manka
Wiki manka 4 dni temu
Stary co z tobą nie tak 👁️💧👄💧👁️? Ja widziałam po sekundzie
Paulina Król
Paulina Król 4 dni temu
Ziemia
Adam Stalmach
Adam Stalmach 5 dni temu
jak grales to miales osiem pónktów to byla ziemia a na drugim twarda ziemia
Małgorzata Włódarczyk na
jesteś ślepy
Janusz Reszke
Janusz Reszke 5 dni temu
Jak połączyć dwa ziemię to wychodzi ci na ziemię niż jest Ziemia
Tymoteusz Szajner
8:02 ziemia
Warzone noob
Warzone noob 6 dni temu
Ale ty ślepy enzzi
zygmunt kitta
zygmunt kitta 6 dni temu
ty trolerze
Jadwiga Szymczyk
Jadwiga Szymczyk 6 dni temu
Siema
Miłosz Sroczyński
Ennzi jakoś tak często kichasz
Miłosz Sroczyński
W 4 poz. Widziałem
Miłosz Sroczyński
Ja bym zrobił że rzeba przejści poziomy i potem mieci mod 😄
kacper kober
kacper kober 7 dni temu
ten kanał umiera masz 1.05 miliona subów a 9.6 tys łapek
Nadia
Nadia 7 dni temu
Nie znikaj proszę 😭dobra dam tom łapkę😑
xXWojtek123Xx
xXWojtek123Xx 7 dni temu
POV:Znalazłam tyle rużnic
Wiktor B
Wiktor B 7 dni temu
piaskowic
taco UwU
taco UwU 7 dni temu
xd ślepy człek
Nikola Danek
Nikola Danek 7 dni temu
Czy Ty Serio Tego Ni Widzisz?
Remigiusz Kurylak
Enzzi! Do okulisty idź! Ja miałem tylko przez 10 sekund problem z tym dyrtem bo to był inny dyrt!
karol stachura
karol stachura 7 dni temu
O nie Enzzi czemu najlepszy youtuber świata musi zanikać
Macoorus
Macoorus 7 dni temu
8:50 dirt i dirt twardy ez xd
Tata Tomek Sewek
Tata Tomek Sewek 7 dni temu
Zostawiłem
Krzysztof Paprota
Twardy piasek
Sisters Moxu
Sisters Moxu 8 dni temu
Nr 9 ziemia jest inna
Nope
Nope 8 dni temu
Ziemia
gt gamer
gt gamer 8 dni temu
Przy tym willagrze w wagoniku przy tej zagadce przy jednym byył dirt a przy drugin utwardzony dirt pozdro
Izabela Schwarz
Izabela Schwarz 8 dni temu
dach 9.26
Izabela Schwarz
Izabela Schwarz 8 dni temu
dirt 7.20
Mateusz Kurowski
Mateusz Kurowski 8 dni temu
to jest pisek
Robert Bas
Robert Bas 8 dni temu
Dla mnie źle na oczy jest że na twoim kanale nie na subskrypcji i łapek
Justyna Rogozińska
Enzzi nie znikaj proszę
Wojtek Franikowski
ani mi sie warz znikać bo dostaniesz szlaban
NietoperekS
NietoperekS 8 dni temu
8:08 corsed dirt
Ewelina Macewicz
Ewelina Macewicz 8 dni temu
dioryt
Dorian Stachowiak
Spoko masz dużo łapek =>👍👍👍
Oliwier Dołęga
Oliwier Dołęga 8 dni temu
Ale mroczna poezja
Ewa Kosiorek
Ewa Kosiorek 8 dni temu
Twarda ziemia była zauwarzyłam od razu
ozik gaming
ozik gaming 9 dni temu
kup se okulary a nie bo deski się róźniły
Jagoda Gapik
Jagoda Gapik 9 dni temu
Dirt
Heckordek YT
Heckordek YT 9 dni temu
#okulary
Antek Typo
Antek Typo 9 dni temu
Od kiedy Ty u w mc ze niewiesz co to gruzabita ziema
BezDomna7v7
BezDomna7v7 9 dni temu
6:02 sciana!
Michal 100 000
Michal 100 000 9 dni temu
ziemia XD
Mariusz Zjadliwy
Mariusz Zjadliwy 9 dni temu
gryź gruz
Aleksander Kinda
Aleksander Kinda 9 dni temu
ja w wszystkich oprócz w 3 od razu wiedziałem
Aleksander Kinda
Aleksander Kinda 9 dni temu
drewno XD w 3
piotr karasek
piotr karasek 9 dni temu
9. na pierwszym obrazku coarse dirt
Wojtek NC
Wojtek NC 9 dni temu
Enzi jesteś po prostu... ślepy
jestem chłopakiem
jestem chłopakiem 10 dni temu
GDY ZOSTAWIASZ ŁAPE, PÓŹNIEJ:ALBO BO SIE BAWIŁEM Z PSEM TY:FUCKK
Kaczorex7
Kaczorex7 10 dni temu
0:34 wiem jak to jest...
Adorek
Adorek 10 dni temu
Ty masz spostrzegawczość na poziomie -1 xd
Henryk Nowak
Henryk Nowak 10 dni temu
Ziemia
Henryk Nowak
Henryk Nowak 10 dni temu
Ziemia!
Luiza Borkowska
Luiza Borkowska 10 dni temu
dirt
Tomasz Antoni
Tomasz Antoni 10 dni temu
Dirt
Wildy 103
Wildy 103 10 dni temu
3:31 enzzi to okap się rużni
pioterko
pioterko 10 dni temu
9:08 Lewa strona: | Coarse Dirt Prawa strona | Dirt
DENIK YT
DENIK YT 10 dni temu
7:58 to jest kuswa dirt i i ten dirt z gravelem
DENIK YT
DENIK YT 10 dni temu
Pov: widzisz różnice i czekasz pieprzoną godzine az enzzi sie skapnie gdzie ona jest
wiktor pietrzak
wiktor pietrzak 10 dni temu
jesteś na patyku XD
Kozaczek New
Kozaczek New 10 dni temu
Enzzi jesteś daltonista
szym szym
szym szym 10 dni temu
Enzzi Przemyśl kupno okularów
Marcin Palinski
Marcin Palinski 10 dni temu
0:21 smutne 😢
Damian Włodarski
Damian Włodarski 10 dni temu
hodziło o piah bo jeden jest utwardzony a drugi nie
BarteX_MINECRAFT
BarteX_MINECRAFT 10 dni temu
4 piaskowiec przy kaktusie
Julia Nydza
Julia Nydza 10 dni temu
ŁUŻKO
Julia Nydza
Julia Nydza 10 dni temu
TEN DRUGI BLOK PIASKOWCA MA MINKĘ KREEPIERA A NA PIERWSZYM JEST NORMALNY
erwm studio
erwm studio 10 dni temu
enzzi ja widzę w trójwymiarze i tego bym nie widział
Jadwiga Szewczyk
Jadwiga Szewczyk 10 dni temu
ziemia matole xd
tomosx
tomosx 11 dni temu
Ale mnie to denerwuje pisze się Good A nie gut
Alan Latacz
Alan Latacz 11 dni temu
już szypko zostawiam łapeczkę w górę :D :D :D (edit) 0:21
Alan Latacz
Alan Latacz 11 dni temu
8:34 jest inny dirt
robser g
robser g 11 dni temu
4 piasek ja od razu ty do oklulisty isć
Piotr Kurek
Piotr Kurek 11 dni temu
Czm nie grasz na ferajnie
Małgosia Kuźma
Małgosia Kuźma 11 dni temu
dirt
Crreepersonn
Crreepersonn 11 dni temu
7:17. Po lewej jest coarse dirt, a po prawej zwykły dirt
PIX S.Z.
PIX S.Z. 11 dni temu
Enzzi : to drzewo morze wygląda jak drzewo ale nim nie jest Widzowie : DRZEWO TO DRZEWO
Mil_ek
Mil_ek 11 dni temu
coarse dirt
Edyta Danik
Edyta Danik 11 dni temu
Ja zauważyłam wszystko około 5 sekunt
Alicja Sta
Alicja Sta 11 dni temu
10 na jednej stronie jest zielona wełna a na drugiej stronie jest zielony piasek
Alicja Sta
Alicja Sta 11 dni temu
9 trawa przy domku
Alicja Sta
Alicja Sta 11 dni temu
6 deski na ścianah
Alicja Sta
Alicja Sta 11 dni temu
na 4 poziomie 1 piasek na lkturejś ilustracj jest inny
Kajafortnite
Kajafortnite 11 dni temu
Ziemia
Mimi Yt
Mimi Yt 11 dni temu
8:39 Jest takie coś to się nazywa "Ziemia gruboziarnista"
Mimi Yt
Mimi Yt 7 dni temu
@SP Kubson dokładnie😌
SP Kubson
SP Kubson 7 dni temu
Tak zwany coarse dirt
misia nika
misia nika 11 dni temu
Enzzi nie znikaj!!
FilipoMC
FilipoMC 11 dni temu
8:00 ziemia xDDDD
FilipoMC
FilipoMC 11 dni temu
i masz na f3 variant dirta
Kolejny
Godbridging with Anvils!
8:09
NIGDY NIE UFAJ DRZWIOM
10:35
wyświetleń 66K
NIGDY NIE UFAJ KOTŁOWI
13:46
wyświetleń 64K
NIGDY NIE UFAJ ŁÓŻKU
17:26
wyświetleń 187K
Gibbs - Kompas
4:19
wyświetleń 572K
Vito Bambino - Nudy
4:04
wyświetleń 155K